Mar. 14, 2013

Det har blivit lite glest mellan inläggen här på bloggen.. Men det är sånt som händer när livet kommer emellan.

Min fina lilla syster hade sportlov förra veckan och hon valde att spendera några av hennes dyrbara lediga dagar hemma hos oss i Skellefteå. Det blev bullbak, simning, promenader, lunch på stan, några timmars springandes i butiker och filmkvällar. När hon åkte hem förra torsdagen så blev det ett djupt dyk ner i skolböckerna.

Jag har ett PM kvar att skriva samt en tenta nästa veckas lördag, sen är det "bara" examensarbetet kvar sen är jag officiellt arbetslös för första gången i mitt liv. Hoppas dock att jag hinner få mig ett jobb så att jag slipper arbetslösheten.

Har blivit mycket träning på senaste tiden vilket har bidragit till att träningsvärken från helvetet är på besök. Kan inte byta sovposition utan att bli påmind om värken i magen och benen vilket är väldigt frustrerande just nu. Trött är bara förnamnet men ändå kan jag inte sova.. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0