Framgång kommer från de som vågar. De som är dåraktiga nog att satsa allt för att våga lyckas.

Igår packade vi ihop oss i bilen och begav oss till Piteåtown för shopping, lunch och ett besök till havsbadet. Hur mys som helst. Fyndade ett par jeans och en ring, käkade lunch på café röda lyktan och badade tills hela jag kunde jämföras med ett russin. Det var så kul att besöka havsbadet, man blir aldrig för gammal för att leka i badhuset, åka vattenrutschkana, bubbla i bubbelpoolen och bara vara som ett barn igen. Vi hade helt klart den bästa lördagen på länge.
 
Idag har vi tagit oss en super lång sovmorgon, lyckades kasta benen över sängkanten strax efter 11.30 och nu börjar det vara dags för att packa ihop mina grejer, byta kläder och åka iväg till friskvårdskompaniet för 1h gym och 40min core. Har fortfarande träningsvärk från torsdagens bodypump, men det sägs ju att träning botar träningsvärk ;}
 
Mina nya jeans och min nya ring, så nöjd med båda! En mysig frukost. Close-up på den nya ringen.

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Otroligt snygg!!

Det är helt okej här & du är helt klart välkommen... jump on a plane...

Heja heja heja... det är inte långt kvar alls då ju, kämpa på. Tänk så skönt när du är klar va?!

2013-03-18 @ 15:59:39
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0