Finally summer

Frida, världsämst på att blogga, Eskola lever och mår bra även fast att det inte har varit så mycket livstecken här på sistone..
 
Nu har jag varit anställd på Emric i en månad och det går prima ballerina, mycket att lära men kul att få göra något nytt. Jag har lämnat in mitt examensarbete och dessutom blev det godkänt så nu är jag klar med skolan, vilket känns kanoners kanoner. Det har varit riktigt soligt och varmt här uppe i Kalix den senaste veckan vilket gillas men tycker att solen skulle kunna ta och titta fram minst lika mycket den här veckan då jag äntligen är fri från skolan och därmed äntligen har lediga eftermiddagar. Jag har tagit upp löpningen igen och igår var jag ute på en löprunda i sällskap av miljoners hungriga myggor som alla passade på att ta sig en liten smakbit av mitt blod. 
 
Idag njuter jag av min lediga eftermiddag. Tryckt i mig lite fajitas till middag, tagit mig en lång promenad med Anton som sällskap på andra sidan luren, tvättat kläder och nu ska jag bara varva ner med några koppar te och boka sommarens mini-semester. Vart det bär av får ni reda på vid ett senare tillfälle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0