Cheers to the freakin' weekend

Bara några timmar kvar att avverka på jobbet före det är dags att stressa hem och packa ner det sista i resväskan och kasta i sig lite mat för att sedan börja rulla mot flygplatsen där SAS ska ta mig och syster till huvudstaden.

 

Syster fyller år nästa vecka och min present till henne är några dagar i huvudstaden, biljetter till Rihanna på måndag och självklart bästa sällskapet ever, awsome! ;) Dessutom så blir det lång helg för mig då jag tagit ledigt måndag och tisdag nästa vecka, ännu mera awsome!

Trevlig Fredag, hoppas ni får en minst lika fantastisk helg som jag vet att kommer ha ;)

 


Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Men hur awesome?? Have fun girl.

2013-07-24 @ 12:13:12
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0