Dear whoever is reading this, don't forget to smile today

Blev en lugn dag, precis som önskat. Sovmorgon till strax efter nio, lunchmys på stan tillsammans med hjärtat, spring i butiker, köpte tulpaner, storhandlade på coop och avslutade kvällen med en lång promenad i Antons sällskap. Är nu nyduschad och skall smörja in mig med lite krämer och sedan bädda ner mig och invänta John blund. Bra dag!
 
En ny favorit som jag fyndade på mellandagsrean ♥
Blev dock också en heldel andra fynd under jullovet då jag hann med flera svängar till Haparanda, en sväng till Rovaniemi, en tur till Luleå på mellandagsrea samt mellandagsrea hemma i Skellefteå. Blev även en beställning från sportamore och Nelly som jag hämtade ut från posten tidigare idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Små hemligt!

2013-01-17 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0