Små citroner gula

Anton jobbar så sjukt mycket just nu vilket leder till att han endast är ledig varannan helg. Vilket i sin tur leder till väldigt lite tid för oss att hitta på saker tillsammans.
 
I helgen (två dagar sen alltså) var det hans "jobb-helg" men vi ville ändå försöka hinna med att göra något mysigt tillsammans så på fredagen såg vi filmen, små citroner gula på bio, alltid mysigt med bio! Tycker också att filmen var riktigt bra för att vara svensk. Vi såg ju filmen Ego för några veckor sedan på bio, även det en svensk film, och måste säga att sverige faktiskt börjar leverera lite filmer, äntligen!  Men för att återgå till våran mysiga helg så bestämde jag mig för att även om Anton slutade 21.00 på lördagen så skulle vi lyckas klämma in lite lördagsmys efter det. Vilket slutade med att jag överraskade honom med en sen (väldigt sen) middag. Lyckades kocka ihop lite hasselbackspotatis, en helstekt fläskfilé och en champinjonssås till det. Inspirerades lite av fredagens bio och bjöd på en citronmarängpaj till efterrätt. Helgen blev med andra ord så bra som den bara kunde bli!
 
I söndags gjorde jag comeback på gymmet. Igår (måndag) blev det både 40min core och 50min spinning. Idag är mina magmuskler så sjukt ömma och jag vill helst av allt bara ligga i soffan och inte röra mig en meter, gör ont varje gång jag vrider på överkroppen. Imorgon är jag inbokad på ännu ett pass 40min core och hoppas även på att solen ska titta fram imorgon också så att jag kan ta mig en härlig promenad och samla på mig lite extra D-vitamin!
 
Dinner and a movie, classic. Vi fick dock dela upp de på två dagar, men det var ändå mys.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken mysig helg ni fick ändå. :-)

2013-02-27 @ 06:41:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Dinner & a movie är en klassiekr för att det är det bästa som finns haha :)

Och klart ni ska mysa till det extra om han jobbar så mycket.

Svar: Jag älskar tidnignar. Kan hitta en gammal och läsa om den. I'm a nerd.

Jag kan förstå hur du känner där. Snö är ingen hit efter jul och nyår, in my opninion. Att bli brun är min favoritbit. Jag ser ut som mumintrollet när jag inte har färg på min kropp!

Exciting, exciting. Det är ett bra avsnitt. Enjoy!

2013-02-27 @ 16:37:58
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Natalie Salazar

Hej tjejen!
söndagen 31 mars kommer jag ha en stor bloppis :)
Du är välkommen med dina vänner.
Kolla in min blogg kl 15:00 kommer infon upp!
kommer att hållas i sthlm!
hoppas att vi ses puss kram/Natta

2013-02-27 @ 17:16:57
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0