130201

Meningen var att jag skulle plugga idag men ännu har jag inte öppnat böckerna och det ser inte ut som att jag kommer att göra det idag heller. Får ta tag i studierna i helgen istället.
 
Istället för att plugga så har jag planterat om blommorna, städat i förrådet, diskat och städat köket och omorganiserat lite här hemma. Nu ska jag ta mig en kaffe-paus och invänta älsklingen som snart avverkat sin första dag på det nya jobbet,så att vi kan ta tag i projektet nedan och eventuellt några andra små fix i lägenheten som jag gått runt och funderat på ett tag nu men inte tagit itu med. Måste ju rådfråga sambon före jag börjar göra om saker åting i vårat hem ;)
 
 
Här ovan ser ni mitt nuvarande projekt. Köpte dessa gamla stolar för två veckor sedan och meningen är att jag ska fixa till dem och måla dem vita. Den ena stolen ska vi ha i sovrummet och den andra ska vi mest troligt placera ut i vardagsrummet.. återstår att se när dem är klara. Så detta är min fredagskvälls sysselsättning.
 
 

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Det är så lätt hänt att skolböckerna inte öppnas som man har planerat ;)

Vilka snygga stolar, dem kommer nog bli awespme i vitt.

Svar: Det tror jag med, du kommer känna dig som Carrie! ;)

Det ska jag göra. Det var hur bra som helst kan jag lova.

2013-02-01 @ 17:00:04
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0