Taking the next step

I skrivandes stund är jag världens lyckligaste trots att jag förmodligen har den stressigaste månaden i hela mitt liv framför mig. I måndags blev jag erbjuden en tjänst som jag sökt och tackade glatt ja, såg fram emot att få skriva klart mitt examensarbete från Skellefteå för att sedan ha fyra veckors ledigt då meningen var att jag skulle börja jobba 1:a juli. Idag ringde samma företag och erbjöd mig en annan tjänst, en bättre tjänst, jag fick verkligen anstränga mig för att inte skrika av lycka i telefonen. Jag börjar mitt nya jobb på torsdag, så jag flyttar upp till Kalix på onsdag. Det blir alltså inga fyra lediga veckor och det blir till att jobba på dagarna och skriva examensarbete på kvällarna och helgerna. Stress är förnamnet och total lycka är efternamnet. Jag kunde inte vara mer redo för att ta mig an en ny utmaning även om första månaden blir tuff då examensarbetet också ska göras klart. Men det spelar ingen roll för det här är precis vad jag vill. Idag är jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0