New in

Förra veckans fredag bjöd butikerna i Skellefteå på kvällsöppet. Make up store hade även 20% på hela sortimentet kvällen i ära så jag passade på att köpa tre produkter som jag gått och suktat efter ett bra tag. Två ögonskuggor och en penna, riktigt nöjd med mitt köp.
 
Den bruna ögonskuggan, Smog, visade sig vara ett riktigt kap. Använder den som ögonskugga, på mina kinder samt till mina ögonbryn. Precis den färgen jag vill ha på mina bryn, inte för mörk, inte för ljus och inte för grå som jag kan uppleva att skuggorna i "Tri brow color" blir när jag applicerar dem på brynen. Är iaf super nöjd med mitt köp.
 
 

Kommentarer
Postat av: AMANDA KARLSSON

Fin blogg du har! Dem mascarorna är grymma :)

2012-10-07 @ 16:57:12
URL: http://fannyamandaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0