Redo för vinter

Nu är jag redo för kylan. Förra veckan när jag och Anton var ute på årets första julklappsjakt köpte jag inte bara julklappar till nära och kära utan även en julklapp till mig själv, en riktigt fet vinterjacka. Just nu när vi bara har några få minusgrader ute så är jackan för varm för att användas men den kommer att vara helt underbart skön när den riktiga vinterkylan kommer på besök. För att komplettera min nya jacka så beställde jag ett par uggs nu ikväll. Mina första äkta uggs, äntligen!♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Uggs verkar mysiga, Det man kanske borde köpa nu när det är minus upp till 14 grader ute ^^

Allt bra med dig då?
Kram

2013-01-19 @ 16:39:07
URL: http://misscanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0