120306



H-A-P-P-Y-!

- Jag klarade tentan som jag hade sådan ångest över. Plus i kanten är att jag inte bara klarade den utan även fixade den riktigt galant!

Sprungit runt i butiker hela dagen på jakt efter inredning. En ny gardinstång till köket, nya panellängder till köket, en liten ljuslykta till köket, en stor ljuslykta att ställa på golvet i vardagsrummet, bordstablett (visst heter det så?) till köket och sedan lite smått och gott till mig själv blev resultatet av min shoppingrunda. Mycket nöjd måste jag säga!

Håller på att byta gardiner och färg på inredningen i köket. Tänkte även ta och fålla upp våra nya vardagsrums gardiner när jag ändå fållar upp gardinerna till köket. När vi flyttade in så fick vi inredning av min mamma i gröna och vita nyanser, men efter att ha bott här i två veckor så kände jag att grönt inte var riktigt vad jag ville ha i köket samt att jag ville ha en annan typ av gardiner till våra fönster så nu ska jag byta ut det gröna mot lila, vitt och lite grått. Tror att det kommer bli fint när det väl är färdigt.

Nu måste jag återgå till hemmafixet så att jag sedan kan dra iväg till gymmet och därefter sätta näsan i skolböckerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV. Ja verkligen :)) köpa något gott och samtidigt skänka lite pengar och de blir ju inte dyrare heller, bara första gången :)



Den sken imorse :) men nu är det moln påväg in som verkar vara snöfyllda :P

2012-03-07 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0