Season 9 episode 11

Jag kommer aldrig kunna acceptera att denna underbara serie närmar sig sitt slut. Jag vill fortsätta följa serien och se hur karaktärerna utvecklas, nio säsonger räcker inte!

Har precis tittat klart på avsnitt elva på säsong nio. Jag är blödig och har lite svårt att se igenom fläckarna efter alla tårar som har torkat och lagt sig som en hinna över mina extra ögon (läs: glasögonen). Det var så sorligt! Mitt hjärta ville hoppa hur min bröstkorg hundraelva gånger och jag bölade så Anton fick komma in i sovrummet och trösta mig och säga att "det är ju bara tv, det händer inte på riktigt". Det vet jag väl tänkte jag lite surt, låt mig gråta färdigt, det är ju sorligt!

Det borde vara förbjudet att bli så inne i det man ser, men samtidigt är det så skönt att bara få släppa på alla tårar och allt som tynger någongång mellan varven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0