Now you're just somebody that I used to know



Förra veckan köpte vi elfa inredning för att göra oss en liten walk in closet. I helgen skruvade vi upp garderobsinredningen och ikväll har jag vikt kläder tills jag storknade och ordnat upp allting i fina högar på hyllorna i garderoben. Super nöjd, bästa garderoben hittils! Dock är det ju lite synd att man inte får ha hela för sig själv ;) Dock så har jag inte så mycket kläder så att jag skulle lyckas fylla upp hela.. men det går nog att ordna ;) Hihihi.

Världsproblem.. mina naglar går bara av nu förtiden.. länge sen jag hade nagellack på mina naglar. För ett år sedan var det väldigt sällan som man såg mina naglar omålade, idag är det tvärt om, sällan man ser dem målade. Långa är dem inte heller.. usch. Drömmer mig tillbaka till mina fina naglar som jag hade i juni när jag tog studenten. Gjorda på salong, enkla men ack så fina!

Kommentarer
Postat av: jessika

Hej kära du. Just nu har jag en liten tävling/auktion på gång& det skulle vara kul om du kunde hjälpa mig att sprida vidare! Vill självklart att så många som möjligt ska veta av tävlingen.



Tacksam för din hjälp / annars struntar du i min onödiga kommentar bara :) Kram

2012-03-13 @ 19:57:16
URL: http://jessika.webblogg.se/
Postat av: Eja

Ang rubriken: Jag äskar den låten. Har lyssnat non-stop på den i två dagar. haha



Svar;

Aw tack du. Jo det är jävligt mysigt här borta. Kan dock sakna alla mina fina vänner och familjen ibland, men de finns förhoppningsvis kvar när jag återvänder om ca 6 månader :)

2012-03-27 @ 22:44:13
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0