Ta vara på varje minut. Stanna upp och se det fina i det enkla. Gör vardagen till glädje så blir livet en fest.

Morsning korsning, som den morgonpigga människa jag är (önskar att det var sant) har jag varit vaken sen 06.30 trots att jag inte börjar arbetet förrens 11.45. Har däremot inte riktigt tagit tillvara på min morgon och gjort massa nyttogrejer utan jag har njutit av varje vaken sekund och haft en riktig mysmorgon.
 
Började morgonen med en kort liten promenad hem, snörde mig i duschen, gjorde i ordning en mumsig frukost som jag tog med mig upp till rummet och åt i sängen framför datorn. Nu har jag precis satt på en panna kaffe och tänkte snart börja fixa mig och kanske krusa, eller locka håret, göra något roligt av det nu då jag för engångsskull inte behöver halvspringa till jobbet med andan i halsen eller med frukosten och tandborsten i handväskan för att jag inte hann med det hemma.
 
Äppelbitar, färska jordgubbar, kesella och proviva mango. Bilden är dock inte från idag men detta är precis vad min frukost innehöll, kanske en äppelbit mer eller mindre, vem håller koll på sånt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0