Shoo bre

 
 
Läste boken för många år sedan, gick nog kanske i sjunde eller åttonde klass och gillade boken riktigt mycket på den tiden. Nu några år senare så har boken blivit film och igår när jag hade lite tid över så bestämde jag mig för att se den, trodde verkligen att den skulle vara bra, men tji fick jag, vilken skrutt film. Den var inte alls vad jag hade hoppast på. Den var inte bra gjord, den hade egentligen ingen bra handling, däremot så hade den väl ändå ett ganska bra budskap till och från iaf. Men nä, det var verkligen en besvikelse. Tänkte stänga av filmen flera gånger men envisades med att se klart den.

Många tummar ner för denna rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0