I'm only fooling myself

Vem försökte jag egentligen lura igår? Mig själv eller?
 
Klart att det blev en hemvändare igår. På väg hem från jobbet igår var jag fastbesluten att jag skulle hem och mysa med familjen. Jag var påtok för krasslig i näsa och hals för att huvudtaget tänka på annat, så jag svängde förbi ica på hemvägen och hämtade ut lite paket och handlade lite gotta till fredagsmyset. När jag kom hem åt jag middag  i godan ro och sen när klockan va runt 23 så var jag så fruktansvärt rastlös och jag blev grinigare för varje sms jag fick som handlade om hur kul det var på hemvändaren och att jag var tråkig som inte orkade fara. Efter tillräckligt många sms så snörde jag mig i duschen, sminkade mig, klädde på mig, fixade håret och fixade skjuts in till stan på rekordtid.
 
 
Snörde mig i sängen runt 03.50 och nu sitter jag på jobbet och har avverkat halva min arbetsdag. Är ganska sliten men funderar ändå på att försöka vända mitt humör och tagga igång kväll nr2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0