Det var en gång en blondin och en HTC..

Skulle behöva  ta och dra täcket över huvudet och kväva alla mina känslor och dra på mig ett stoneface. Men istället så sitter jag med lurarna i öronen och lyssnar på musik som tar fram ännu flera känslor samtidigt som jag försöker muntra upp mig genom att garva åt gammla bilder från min tid med min HTC. Tänker därför vara lite gullig och glad och visa min bästa sida här på bloggen istället för att dela med mig av mina problem. Se och njut kära läsare.
 
Hum. Vad är nu detta för makapär?
 
Månne om denna smakar gott?
 
Nähä. Inte det. Hur funkar den här då?
 
Den plingade till, vad är nu detta?! *förvirrad brud*
 
För blond för att förstå.. Jepp, bara att gilla läget ;)
 

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Sån telefon har jag med, fast min ser ut som stryk då jag tappat den så många gånger:D

Svar: Jasså :) Det är över ett år sedan som jag hade min HTC, har varit iPhone ägare i över ett år. Tyckte att min wildfire bara krånglade och var allmänt seg så hade den bara i typ 4 månader.
Frida

2012-07-10 @ 16:56:25
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0