120710

Igår var jag lugnet själv. Behövde inte känna stressen på hela dagen och hade endast ett pass flow inplanerat efter jobbet men som jag så klokt avbokade. Insåg att det inte var någon bra idé med tanke på att jag totalt har tappat rösten och snoret rinner non-stop. Måste försöka kurera mig så att jag inte ligger hemma med feber imorgon, för imorgon är en viktigt dag av många anledningar, men mer om det senare idag eller imorgon.

 

Efter mina fyra timmar på arbetet, ha typ 25min kvar, så ska jag in till stan och pröva lite storlekar på kläder inför morgondagen och därefter så ska jag göra något olämpligt med tanke på vad jag skall låta mig själv genomlida imorgon. Ska nämligen trycka en flottig pizza (första pizzan på aaaaslänge!) tillsammans med farmor och lillasyster samt occupera farmors bastu. Blir en lugn och skön kväll igen med andra ord. Behöver verkligen kurera mig, däremot så kan jag väl inte påstå att jag verkligen behöver den där pizzan, eller jo, jag intalar mig själv att min själ är i behov av lite flott.


Kommentarer
Postat av: F R I D A - djur&natur fotograf

fin blogg! (:

2012-07-10 @ 17:42:44
URL: http://www.fridakarolin.blogg.se
Postat av: Tette

Hallå! Vad hittar du på då? :)
Kram

2012-07-10 @ 19:31:12
URL: http://misstette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0