Where are you?

Hälsat på min fina mamma idag. Vi har pratat i timmar, pimplat kaffe och mamma lagade min favorit (läs: favorit efter lasagne) mat, tacogratäng, medan jag pluggade inför kommande tenta.

Just nu ligger jag åter igen sömnlös, önskar att jag kan somna tidigare än igår natt. Att ligga vaken medan jag vänder mig hit och dit till 04.30 för att sedan vakna en gång i timmen för att kliva upp och tömma blåsan, är inget jag gärna gör om i natt igen. Men om kroppen är dum så är den.

Nu ska jag slå igen mina blå. Krama kudden och världens underbaraste man tills att jag somnar.


Kommentarer
Postat av: helena

Tack snälla :). Ska vi följa varandra på bloglovin?

2012-01-07 @ 15:38:16
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0