SCHÖÖNT



Känslan av att få tillbaka ett gott resultat är underbart. Allt slit inför juridik tentan har äntligen gett ränta. Skrev tentan den 18:e december och fick idag tillbaka resultatet och det var verkligen över förväntan och jag är så tacksam över att jag orkade lägga ner alla timmar och all energi som det tog att trycka in alla lagar och regler i min lilla ärta till hjärna. Det var det värt!

Jag har ägnat flera timmar under min lilla julledighet till att försöka lära mig allt jag bara kan om företagens finanser och räknat matte som jag inte alls fattar ett skvatt av så nu förtjänar jag lite vila. Vila för en kväll blir det. Nu ska vi snart knalla ner för gatan för att biomysa. Imorgon ska jag kliva upp klockan 09.00 och börja ett mattesamtal över nätet för att få lite ordning på nyckeltal, årsredovisningar och allt annat som jag måste ha koll på till nästa veckas tisdag.

Önskar en underbar kväll till alla mina läsare!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Oj vad snabbt du fick tillbaka den :o Jag får vänta en månad på resultat...

2012-01-03 @ 14:28:46
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0