120131

Två veckor, två tentor och fem andra skoluppgifter är nu undanstökade. Oj så skönt!

Har dock stressat som en dåre idag. Men nu har jag äntligen lite tid att andas ut före min buss går hem mot Kalix. Anton åkte från Skellefteå i morse efter att ha varit här sen i fredags och nu åker jag efter. Beroende av närhet eller vadå? Nej. Det är faktiskt inte riktigt så det ligger till, utan fick idag veta att vi inte har några fler föreläsningar förrens nästa vecka på månadag och just nu har jag något super snajsigt på G så måste åka hem till Kalix och fixa lite så att allting blir som jag vill.

Nu måste jag packa ner datorn och börja röra mig mot bussen.. Sista chansen att ta mig hem idag och jag måste se till att jag är i Kalix senast imorgonbitti så vill ogärna missa bussen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good luck! :)

2012-01-31 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0