You know that life is good when you can't fall asleep because reality is finally better than your dream

Kan man få träningsvärk av att flytta? Yesbox, det kan man verkligen kan jag lova.

Anton kommer ner med bilen i eftermiddag men jag kunde inte riktigt hålla mig ifrån att börja flytta lite smått. Vill ju bara ut ur den sunkiga studentlägenheten! Men smått blev ganska mycket i slutändan. Med hjälp av en blå IKEA-påse (alla som någonsin varit på IKEA vet exakt vilken påse jag pratar om) och mina egna ben flyttade jag halva min nuvarande lägenhet till den nya. Tog mig hela eftermiddagen/kvällen och en bit in på natten. Nu är det bara lite möbler och andra tunga saker såsom böcker och tidnignar i mängder kvar, tänkte spara det tills Anton anländer med bil.

Så för att knyta samman med träningsvärk, mina axlar och armar är helt döda, speciellt axlarna som dragit på alla tunga påsar fram och tillbaka mellan lägenheterna. Är inte alls sådär super kul när jag måste plugga och skriva långa noveller om inköp och lagar hit och dit idag. Måste passa på och plugga inför tentan nästa tisdag för ikväll ska vi tömma min lägenhet och det kommer både ta tid och förmodligen sista kraften jag har i kroppen!

At the moment sitter jag i campus biblioteket och tänkte försöka plugga lite till medan jag inväntar mitt lunchsällskap, blir taco buffé till lunch! Mumsigt värre.

Ha en bra onsdag alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Eja

Svar;

Jo precis, och detta kommer nog blir bättre och bättre ju längre tiden går har jag en känsla av.



Lite avundsjuk är jag faktikst att du har egen lägenhet. Jag har drömt om eget boende sen jag började gymnasiet. höhö. Dock har jag sex veckor kvar på detta residens, och sedan 6 månader på ett hotellrum, men efter det kanske jag kan hitta något som är bara mitt :)

2012-02-26 @ 13:34:47
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0