I spend way to much time in my head




Har varit ute på en lång promenad och kallt kan jag lova att det var! Har tinat upp min frusna kropp i en stekhet dusch och nu tänkte jag krypa ner under täcket med ett glas vatten smaksatt med en limeskiva och se ett avsnitt 90210. Har lite att ta igen av den serien som jag missat när jag haft häcken full med allt annat.

Imorgon efter studiebesöket som är schemalagt tänker jag ta och fixa med lite nödvändiga papper och därefter åker jag hem till Kalix. Meningen var egentligen att jag skulle följa med familjen till Umeå över helgen men jag ändrade mig och åker istället i motsatt riktning. Måste passa på att åka hem nu. Andas in Kalix en gång till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wei, bild på dig!

2012-02-09 @ 16:12:40
Postat av: Johanna

sv: Haha, extremt kallt kanske var att ta i :P Men tio minus har vi faktiskt haft ändå, och det är rätt kallt för att vara sydliga Skåne :D

2012-02-11 @ 08:43:21
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0