the begining of something good

Blev ett besök på friskvårdskompaniet nu på eftermiddagen för att få röra lite på flärret efter några lite väl lata dagar hemma i Kalix. Har föreläsning klockan 09.00 imorgon bitti men hoppas på att ta mig upp ur sängen långt före det så att jag hinner med en promenad före skolan. Men vi får väl allt se hur det blir med den saken!

Sov en sista helg i Antons 1:a, lägenheten som varit mitt hem i över ett år före jag flyttade söder ut. Nu är den såld och vi tänker börja ett nytt kapitel i våran nya gemensamma 2:a med extra rum. Alltså tre rum, men ett rum saknar fönster så lägenheten får inte heta 3:a på papper. Trots att jag är mer än lycklig över vårat köp av den nya lägenheten så kommer jag ändå sakna den lilla 1:an i Kalix. Har alltid haft svårt för att släppa saker, kasta gamla saker man inte längre använder och jag hatar även när saker går sönder, kan inte ens kasta trasiga saker ibland. Separationsångesten över att låta 1:an gå till någon annan är stor men jag tror att vi kommer få det riktigt bra och mysigt i våran nya vita och fräscha lägenhet, vårat första gemensamma hem ♥











Tänkte att ni kanske ville se hur det kommer att se ut hemma hos oss. Detta är dock bilder från annonsen på lägenheten men jag törs nästan lova att det kommer att komma fler bilder senare när vi fått i ordning på allting.
Jag personligen älskar att allting är helt ny renoverat och att allting är VITT. Det är så fräscht med vitt. Här kommer jag att trivas, det är jag säker på!

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

Åhhh fiiint, då förstår jag att du är inredningstokig just nu :D önskar verkligen att allt inte var så dyrt och med tanke på hur mycket vi sparar just nu så kan man ju inte lägga ut tusenlappar på inredning. Man får ta det pö om pö.

2012-02-21 @ 17:45:54
URL: http://candis.se
Postat av: Eja

Svar;

Jora, jag trivs som fisken i vattnet. Ön är så himla vacker <3



Va skönt att du/ni äntligen hittat en lägenhet. Måste kännas kalas :)

2012-02-21 @ 18:23:52
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0