Tentaångest så det sjunger om de'

Tenta imorgon och jag känner mig inte alls redo. Hade verkligen behövt plugga mer men nu har jag haft så mycket med flytten och annat som hör till så tiden har inte alls räckt till. Håller mina tummar att det jag kan ska räcka till att skrapa ihop ett godkänt resultat, om det så bara är poängen över godkänt. Annars är det bara att bita ihop och göra om den, hur som helst, så kommer det vara värt det. Jag känner mig verkligen lycklig just nu, sambo igen med världens finaste pojkvän, en fin lägenhet precis i min smak, en underbar vardag.. så en tenta som kan gå sämre än alla andra, mer än lyckade tentor som jag skrivit, ska inte få dra ner mig helt och hållet även om ångesten är stor nu såhär kvällen före.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0