Nybakat





Tack till världens bästa mamma och Kenneth för all hjälp med lägenheten! Vi var fyra personer som städade, organiserade, flyttade, lyfte och bar kartonger hit och dit igår. Tackvare hjälpande händer så kan man nu bo hemma hos oss. I början av veckan sov jag på en luftmadrass och roade mig med att diska tills mina händer blev så såriga så dem spack och började blöda lite här och var. Men att få ordning på vad som fanns i alla kartonger var minst sagt jobbigt, men med hjälp så blev det klart över en dag. Lite extra eluttag fixades också. Det är fortfarande långt ifrån klart men det som är kvar att göra får ta den tid det tar. Nu kan vi som sagt bo här hemma och vi trivs förjävla bra!

Idag var det värmande sol ute så vi tog oss en lång promenad i det fina vädret. Resten av dagen har jag tyvärr spenderat innomhus då jag verkligen behöver plugga till tisdagens tenta. Har dock lite paus i pluggandet och passar då på att testa ugnen här hemma med lite bakande. Har bakat toscakaka och är just nu mitt uppe i gräddandet av ett gäng tekakor. Ska ta och smaka dem senare ikväll när vi ska ta och se big brother för första gången i år, det sägs ju vara helt vrickat, precis som alla andra år.


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. :) jag skulle vilja ha den beigegråa :)) såååå snygga. Tror dom kostar närmare 10 000 kr. Men det är svårt att hitta rätt pris på dom <3

2012-02-26 @ 20:12:28
URL: http://candis.se
Postat av: Webbdesign till rimliga priser! | [email protected]

Tjenare! Gillar du, precis som jag, snygga designer? Isåfall ska du ta dig en titt på de jag har på bud just nu! Får inte missas :-)



(Förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer, men det är det bästa sättet att komma igång - enligt mig!) Kram!

2012-02-27 @ 20:17:51
URL: http://dsiree.se
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Gott!

2012-03-05 @ 20:41:43
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0