Tentatider

Latte och mörkchoklad får man unna sig då man har tentavecka.
 
Började morgonen med frukost framför julkalendern för att sedan slå mig till ro och fortsätta på mina anteckningar till kommande tenta. Några timmar senare vaknade Anton, då blev det en promenad för att hämta två paket, ett innehöll mina uggs och det andra kläder från nelly.com. Fortsatte tentapluggandet när vi kom hem och tog nyligen en paus för lite tacos till middag. Funderar på om jag skulle orka sätta mig ner med böckerna en liten stund till eller om jag skulle ta mig en promenad och rensa huvudet. Lutar mer åt det sistnämnda.

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Hejsan! Jag har en tävling på min blogg där jag tävlar ut en praktiskt smyckes förvaring, Kanske en bra julklapp till någon du känner? Eller till dig själv? Kolla gärna in! :) - http://annnaiz.blogg.se/2012/december/tavling.html

2012-12-04 @ 18:55:20
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0