Packa pappas kappsäck

Har bott i en resväska hela sommaren och packat upp och packat ner saker i väskan så många gånger att jag tappat räkningen. Ett "packa väskan proffs" är vad jag borde vara efter denna sommar men så är det inte. Här sitter jag nu på golvet, stirrar på en tom resväska, stirrar in i garderoben för att sedan stirra tillbaka på en tom resväska. Planet lyfter om fyra timmar och har massor att göra här hemma före vi åker, det faktum att min väska är tom och garderoben inte erbjuder något lockande att packa ner gör mig bara stressad och irriterad. Varför alltid dessa packnings problem? Hoppas att huvudstaden ger mig möjlighet till att shoppa mig en helt ny garderob, är sjukt less på allting som finns där inne just nu.
 
Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0