Glad påsk!



Tänkte bara kika in här och önska er alla en GLAD PÅSK!

Trots att det känns lite väl sent att göra det såhär på söndag när större delen av påskhelgen redan har passerat. Själv har jag pysslat ihop påskriset som ni ser på bilderna här ovan och pluggat inför nästa veckas tenta. Inget party för mig med andra ord. Tyckte iaf att jag var värd lite påskmys så igår kväll var jag och hjärtat på bio, såg den nya american pie. American pie är american pie, mer behöver jag nog inte säga!

Nu ska jag ta och fortsätta med mina studier samt städa lägenheten då vi får påsklovs besökare imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Åh, tack, va snäll du är! :)

2012-04-08 @ 17:50:29
URL: http://linasofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0