Fredag 120427



På bara några få minuter ska jag ta och cykla iväg till skolan för lite handledning och därefter tänkte jag stanna i skolan för lite tentaplugg i biblioteket. Tänker att det är lika bra att göra bort dagens studier såhär från morgonen/förmiddagen så har jag sen en ledig eftermiddag och kväll tillsammans med Anton.

För ett tag sen bestämde jag mig för att det var dags att sluta med allt onödig socker såsom fika, chips, godis, läsk och även minska på alla kolhydrater eftersom att jag tycker att den senaste tiden så har det blivit lite för mycket av alla delar och anser inte att det är nödvändigt att fylla kroppen med massa socker dagarna i ända. Det har gått bra såhär långt, men varför blir man alltid lite extra sugen på något riktigt gott när man tar fram skolböckerna? Nästa vecka är tentavecka.. då är skolböckerna mitt enda sällskap.

Kommentarer
Postat av: Maja

Ser gott ut :P

Har samma problem som dig, blir alltid sugen på något gott samtidigt som jag pluggar :/

2012-04-27 @ 11:16:37
URL: http://majaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0