Fazer café

Det fanns så många underbara och fina bakelser att välja på, beslutsångest! Men efter många om och men bestämde vi oss för en varsin fikabit och en paj att dela på. Det var minsann underbart för smaklökarna må jag säga! Toppar helt klart listan på favorit café. Lite tråkigt att bilderna inte blev speciellt bra på grund av ljuset inne på cafét men känner att jag bara måste visa er dessa delikatesser!

Om ni besöker Helsingfors så är Fazer café något som jag verkligen rekomenderar er att pröva på! Ni kommer inte att bli besvikna.


Min underbara bakelse. En marängmuffins med ett innehåll som bestod av färska rabarber och jordgubbar, mums!


Anton valde en lime/hallon tårtbit.


Pajen som vi delade på. Någon veggopaj av något slag, hur god som helst var den iaf!


Anton <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Shiet, vad perfekta bakelserna ser ut!! Önskar jag kunde varit där och smakat av allt :P

2011-10-08 @ 21:21:08
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0