Sealife

När vi ändå var i Helsingfors så passade vi på att besöka Sealife. Vi hade även turen att få gratisbiljetter genom jobbet.

Det var en verkligen en upplevelse. Alla söta, fulsöta, coola och färgstarka fiskar var så fruktansvärt fina att gå runt och titta på. Verkligen rogivande. Här kommer några bilder på några fiskar som jag lyckades fånga på bild trots alla omständigheter.








Min personliga favorit, sjöhäst! Dock hade jag aldrig kunnat tro att dem var så små!




Dem hade Pirates of the caribbean tema inne på Sealife


Bland det äckligaste jag har sätt, en jätte äcklig och vääääldigt stor krabba!


Världens finaste pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Ja, det var första gången i Stockholm för mig, så det var roligt! :)

Vad tyckte du om Vasa?

2011-09-04 @ 23:28:22
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Sara

Sv; Jo, jag hade det bra i Sverige :)

Vasa är en fin stad, men jag är en lantis inifrån & ut, så jag skulle nog aldrig klara av att bo mitt i nån stad. Jag bor på Brändö (utanför Vasa) just nu, o det är nästan för mycket stad för mig ;)

2011-09-04 @ 23:59:13
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0