We want to be happy. No one wants pain. But you can’t have a rainbow without any rain

Idag har varit lång dag. Känns som att dagen aldrig ska ta slut. Har gjort mina skolböcker sällskap hela dagen med avbrott för mat och en promenad. Nu har jag duschat och gjort mig en kopp te så nu är det bäst att jag tänder lite ljus och kryper ned under täcket och myser med några avsnitt oth. Imorgon är en ny dag och jag hoppas jag orkar mig ut på en morgon prommis före skolan då jag misstänker att jag inte kommer ha tid för någon senare på kvällen då planerna är att plugga med Elin på Waynes.


Sandra toppade mitt hår igår. Jag sparar längden på håret så blir inga stora förändringar när saxen kommer fram. Men idag satt jag och tittade på gamla bilder och nu är jag sugen på att klippa av det och göra något roligt med det. Men nu har jag sparat det så länge så känns trist att bara klippa av två års sparande. Men nog måste jag erkänna att jag saknar frisyren här ovan!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Gud vad jag haft fullt upp senaste tiden, därför jag inte svarat någonting. Vad har du gjort för kul senaste veckan? :) Kramar!

2011-10-03 @ 13:47:57
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Eja

Svar //

Haha. Inte för att jag själv har råkat ut för det, men jag kan tänka mig att man måste känna sig fruktansvärt hjälplös. Mena om man blivit utelåst och haft kläderna på sig så nevermind, visst det är jävligt irriterande men man kan iallafall röra sig fritt. Men man ville ju inte gärna springa omkring bland folk halvnaken liksom.



Jag förstår precis vad du menar. Så var det på elevhemmet jag bodde på förut också. Folk som skitar ner, stjäl mat och är allmänt i vägen. Mena jag och min roomie slutade laga mat tillslut och levde på knäckebröd med bregott och te. Väldigt hälsosam kost. höhö.



Det låter ju åsum. Vad hindrar dig? Eget måste ju vara så fruktansvärd skönt. Man kan göra som man vill när man vill och inte behöva tänka på andra. Jag skulle ta lägenheten direkt om jag var du. Inte för att jag personligen vet hur det ser ut och så, men du verkade ju gilla den iallafall och det är ju det viktigaste :)

2011-10-03 @ 15:20:59
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0