Laundry day

Goddag i farstun!

Har varit i skolan hela dagen och fått lite hemstudier för två veckor framöver. Har inga föreläsningar förrens 7/11 så har bestämt mig för att göra bort lite måsten här hemma i Skellefteå ikväll så att jag kan åka hem till Kalix imorgon och spendera resten av veckan där tillsammans med min familj och världens bästa Anton♥ Någon gång under nästa vecka ska jag åka vidare till Finland och fira att min goa farmor fyller hela 60år och träffa min underbara faster och fina kusiner! Har inte sett någon av dem där borta i Finland på evigheter så det ska bli så mysigt, jag längtar ihjäl mig!

Nu har jag tvätt tid mellan 19.00-22.00 och den tänker jag ta tillvara på, för annars kan jag absolut inte åka hem! Det råder brist på rena kläder i denna lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0