and once you lose yourself, you have two choices; find the person you used to be or lose that person completely

Jag har gått runt och tänkt på vilka händelser jag skulle berätta om i just det här inlägget hela dagen. Men så i skrivandets stund så vet jag inte alls hur jag ska börja och om jag över huvudtaget tänker berätta det jag från början tänkte att detta inlägg skulle handla om, då jag just nu befinner mig i en enorm känslostorm. Började med ett samtal som slutade med att jag snörde på luren för att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka och ville inte börja grina i luren. Sen skrev jag ett argt sms som jag läste flera gånger om innan jag beslutade mig för att trycka på skicka. Jag försöker få alla pusselbitar på plats men det känns som att allting går åt helt fel håll, som om bitar föll isär istället för att falla ihop. Jag känner mig kluven och vet inte åt vilket håll jag ska gå eller på vilket ben jag ska stå.

Det var inte alls det här jag ville berätta om men nu var det så det blev. MVH ledsentjej_92

NU: Möta sandra för att göra sällskap till friskvårds för att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0