All i ever wanted was for us to have a home and grow old together

Förkylningen och febern börjar äntligen släppa taget om mig. Vilket innebär att jag ska ge skyltsöndag en chans, på jakt efter julstämmning och fler julklappar. Känns som att det skulle vara skönt att bli klar med alla julklappar i tid, förra året virrade jag runt i ren panik den 23:e december efter de sista julklapparna.

Har haft en väldigt lugn dag i hopp om att vila bort de sista förkylning och feber bacillerna ur kroppen. Har kollat flera avsnitt av OC säsong 1 och kollat på lägenheter och letat efter inspiration. Varför kan jag inte bara hitta "den där" lägenheten. Den som är tillräckligt fräsch och har ett rimmligt pris och ett bra läge. Jag vill också ha något att julpynta och fixa med om dagarna.


Jag skulle inte ha något emot att vara ägare av detta kök..


Stilrent och mysigt sovrum


Behöver jag ens förklara varför jag vill ha denna underbara garderob?! GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0