Imorgon är det min tur!

Imorgon ska jag njuta av varje ögonblick! Dagen ska börja med en sväng i solariet (känner mig fruktansvärt blek) och sen ska jag sminkas för att sedan sätta mig i frisörstolen och få mig en sagolik håruppsättning. Sen ska den vackra klänningen på och därefter ska jag vandra genom stan tillsammans med världens finaste pojk.. Yes, det är bal på g!

Känner mig lite nervös just nu.. Tänk om inte klänningen passar (var ju länge sen jag köpte den liksom), tänk om sminket blir skitdåligt eller om löshåret inte är i den färgen som jag hade tänkt mig. Ja tänk om jag kliver snett i mina klackar och faller mitt i "bal tåget"..

Juste, vi har anlitat en fotograf också så kommer även lite bilder på bloggen sen då jag får bilderna. Ska även låta min syster ta hand om min kamera så kanske lyckas hon klämma av några vettiga bilder hon också!


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Taack :D var sååå himla trött på min hårfärg, samma i flera flera år, behövde verkligen en förändring :)

2011-06-19 @ 20:37:06
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0