Lips that felt just like the inside of a rose. So how come when I reach out my finger, it feels like more than distance between us

Då var det bestämt. Jag tar mina flyttkartonger och ger mig av lite mera söder ut i landet för att plugga. Boendet är till 98% fixat och idag har jag spenderat näst intill hela dagen på IKEA för att inhandla små tjafs. Blev även lite kläder när jag ändå var i farten.

Eftersom att jag ska flytta och Anton inte flyttar med mig så tänker vi spendera de sista veckorna av sommarlovet tillsammans och verkligen försöka njuta av de dagarna som vi har kvar tillsammans här i Kalix. Trots det så har vi ju även en resa inbokad här i Augusti månad. En road trip ner till Helsingfors med en vecka på hotell samt en Rihanna konsert väntar på oss och det ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Eja

Svar//

Jaha på så vis. Det sög ju lite måste jag säga. Men ni har ju iallafall det där fina som kallas för helger och lov ;)



Ja låt oss hoppas det. Skulle vara rätt najs :)

2011-07-18 @ 11:35:45
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Pamela

Hoppas du blir påkörd av en lastbil.



Kram!

2011-07-19 @ 09:32:01
Postat av: Eja

Svar //

Ja precis. Det där kommer bli kalas ska du se :)

Vielen dank.

2011-07-19 @ 13:45:16
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur länge blir det?

2011-07-21 @ 19:13:38
Postat av: Anonym

Hur länge ska du studera?

2011-07-21 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0