Första skoldagen efter lovet

Hejhopp!
Just nu befinner jag mig i skolan, tröttare människa har ingen skådat. Stor städade hela badrummet inatt (runt 00.30 typ) och låg i sängen och funderade på livet i flera timmar. Fick mig cirka 3 timmars sömn, någon minut mer eller mindre och sedan klev jag upp 06.12 för att vara exakt. Jag snoozade nämligen några minuter, 12 st minuter för att vara alldelens exakt. Jag var jätte pigg och jätte glad när jag vaknade. Gjorde mig en kopp kaffe, sminkade mig i typ 45 minuter, klädde på mig, parfymerade mig, åt en frukost bestående av fil med gulkiwi, sötmandel, pumpafrön, frysta hallon och en kopp kaffe på det hela. Gottigt. Gick till skolan och var här 9 minuter före jag började. Lyxigt! Men nu går det utför.. tröttheten har hunnit ikapp mig :(
Som ni säkert förstår så är jag jätte trött men finns tyvärr inget att göra åt saken. Skola till 13.20 sen till gymmet, viktigt viktigt. Därefter får jag gå hem för tvättvikning och tacopajs lagning. Alltså ska vi äta tacopaj idag. Därefter ska jag äta pajen och sen måste jag tyvärr plugga, hetsplugga då jag har mycket att göra.
Vi höres när jag kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0