Two nights left

Nu är det banne mig knappt 2 dagar kvar innan jag åker hem. På onsdag kväll styr bussen hem mot Kalix och jag längtar så att jag blir galen!

Nu snurrar tvättmaskinen för fullt, dem två sista julklapparna är strax klara (var nyss och köpte ramar så ska bara montera dem och slå in dem), dem övriga julklapparna skickades hem med lastbil igår (vill helst slippa dra med alla klappar på bussen, nog mkt pakning iaf), rummet är snart städat och disken är bort gjord.

Nu återstår packningen och lite små fix samt två skoldagar innan jag är redo att åka hem. När jag väl kommer hem så har jag planerat in två dagar med julbak, en hemvändarfest, en mysig jul med familj och släkt, ett underbart nyår med mitt fina hjärta och massa andra mysigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0