Rapport skrivning

Dagen bestod av ett långt seminarium och eftermiddagen och kvällen ända fram tills för ca 20 minuter sen har bestått av rapport skrivning. Men nu äntligen är den där rapporten i juridik avklarad. Nä där ljög jag men jag önskar att den vore de. Ska ta och kontroll läsa den imorgonbitti, den ska vara mailad senast kl.12.00 så jag ska nog hinna gå igenom det sista som jag skrev i nattmössan före den ska lämnas in. Sen ska den nedrans rapporten även redovisas och analyseras på tisdagens seminarium ... Men sen är det äntligen slut mellan mig och rapporten.

Nu ska jag på dejt med John blund.. Det ryktas om att eftersom att jag varit så duktigt det senaste dygnet så belönas jag med en runda på stan för att slösa lite pengar på julklappar :} godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0