Det juridiska ramverket

Igår var det allt bra fart på mig. Klev upp 05.45 för att sedan befinna mig på friskvårdskompaniet 06.30. Tränade  till ca 08.00 och drog sedan hem för att duscha och fixa mig för en 3h lång föreläsning om konkurs och likvidation på skolan. Slutade klockan 13.00 och drog då hem för att ta en PN men så blev inte fallet, hade för mycket energi för att kunna somna en stund. Kände mig även påtok för osugen på att plugga och det stora överskottet med energi fanns kvar så drog till gymmet för andra passet för dagen. Resten av kvällen tillbringade jag med att läsa helt fel kapitel i böckerna.

Eftersom att jag tillbringade någon timme med läsande av fel kapitel igår fick jag sätta mig ner och läsa rätt kapitel i morse. Nu har jag pluggat några timmar och beställt lite fler julklappar över nätet så nu börjar det vara dags att ta en rejäl paus. Jag vet att jag måste fortsätta mina studier ikväll (har sista tentan före jullovet i mitten på nästa vecka) så därför är det bäst att få mig en liten paus redan nu och göra bort några måsten och andra nödvändigheter.

Nu tänkte jag packa väskan och dra till gymmet för att springa av mig. Men påväg dit tänkte jag ta mig en sväng förbi några butiker och se om jag kan hitta mig några fina rullar julklappspapper.


Såhär ser det ut hos mig just nu. Pluggar juridik inom företagande och pimplar kaffe. Ska slurpa i mig fjärde koppen för idag nu innan jag drar iväg ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Bra fråga du! .. Skulle gissa att den kommer ifrån Topshop! Men det var ju några månader sen..

2011-12-08 @ 23:21:59
URL: http://idabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0