Sista påsklovet någonsin?

Nu är mitt sista påsklov här.. iaf för min gymnasietid som nu börjar närma sig sitt slut.

Inviger påsklovet med 4 timmar jobb (ca 50 minuter kvar innan hemgång) och sen påvägen hem ska jag göra ett litet stopp på Ica i stan och hämta 3 efterlängtade paket. Ett från kicks.se, hm.se och ett från ginatricot.se. Resten av kvällen ska bestå av filmmys, hemma gjord kebab (snabbt och enkelt när man jobbar sent) och någon bra rulle.

Hur resten av lovet blir är inte spikat men jag har ganska mycket jobb och en heldel pluggande som jag måste pricka av innan jag får tänka på andra roligheter. Måste plugga bort lite restuppgifter och även avsluta några kurser så att det inte blir så stressigt när studenten närmar sig. Måste också köra mycket bil och plugga teori som en galning så att jag klarar uppkörningen och teoriprovet här om någon vecka, säger inte riktigt när det är dags för att pröva mina kunskaper som bilist ;) Det är något jag tänker hålla för mig själv.. inte ens Anton eller mamma får veta! hihih.


Kommentarer
Postat av: Tessah

Du får följa me nån gång :D



Inte visste jag att du har blogg, trevligt :)

2011-04-15 @ 19:55:26
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: elin - foto -

tack sötnos!

2011-04-15 @ 20:33:37
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/
Postat av: elin - foto -

hellerhur!

fyfan säger jag bara :(

2011-04-16 @ 13:35:57
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0