Milano del 1

Ciao!

Jag vet, jag är världens sämsta bloggare. Jag tänker alltid att jag ska ta tag i det och börja blogga ordentligt igen men det blir liksom aldrig av. Det senaste halvåret har varit så stressigt med allt jobbande, med skolan, med allt fix inför studenten och all stress med körkortet. Men nu tänkte jag börja lite smått med ett inlägg med bilder från Milano och sen får vi se hur flitig jag orkar och känner att jag har tid att vara här på bloggen.

Som jag kanske nämnt tidigare? eller som jag kanske helt och hållet glömt att berätta? Hur som helst, så har jag spenderat en vecka i Milano nu i början av april. Kan väl börja med att säga att Milano var inte precis som jag hade föreställt mig och tiden var precis som den alltid är, för kort, för att jag skulle hinna med att utforska stadens alla hörn. Veckan i Milano var en vecka full av intressanta studiebesök, goda måltider, älskvärd glass, trevliga Italienare och värme! Vi hade 25-35 grader varmt varje dag. Dock så hade vi runt 20-27 grader på kvällarna. Var riktigt härligt att få njuta av försommaren om det så bara var för en vecka!

Tänker inte tjöta på så mycket mer om Milano utan låta bilderna nedan tala för sig själva. Kommer mer bilder under helgen för er som vill se mer! :)








Kommentarer
Postat av: elin - foto -

fina bilder!

kram

2011-04-15 @ 15:49:18
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/
Postat av: Anonym

härliga bilder

2011-04-17 @ 01:01:45
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0