L Ö R D A G

Har jobbat från 08.45-16.45 och sen har jag hämtat ut paket på Ica eftersom att det inte blev av igår. Resten av kvällen har spenderats hemma hos mamma med en kopp kaffe och körslaget. Nu sitter jag bänkad i soffan framför kanal 4 och filmen 27 dresses.. ikväll får Anton stå ut med mina mysfilmer. Det är så fruktansvärt skönt att inte behöva stressa över vad man ska ha på sig för kläder eller behöva tänka på hur sminket ska se ut.. bara kunna ligga i soffan med mjukiskläder och mysa med mannen, b ä s t a känslan! :}


Kommentarer
Postat av: /JT/

Allt bra med dig en söndag som denna? :) Kramar

2011-04-17 @ 12:03:54
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar:

I know, den är rosa. Ganska åsum ;D(eller okej, mobilen är ju inte rosa, det är ju bara skalet, men iaf. höhö) Det blev då en HTC desire till slut efter mycket om och men, och jag har då inte ångrat mej det minsta :)

2011-04-17 @ 20:31:06
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0