Uppe med tuppen!

Vaknade tidigt av mig själv idag?! Yesbox. Utvilad och allting. Så jag har tagit mig en riktigt slömorgon. Druckigt några koppar te, sminkat mig och klätt mig i lugn och ro. Tänkte just att jag skulle fixa håret men insåg då att jag glömt min plattång hemma. Ajdå. Så jag får helt enkelt gå till körskolan med ofixat hår. Men det ska jag nog överleva?

Funderar på vad jag ska göra resten av dagen? Har annars inget på schemat förutom projektarbetet men det får man jobba med hemifrån och jag satt hela gårkvällen med projektarbetet plus alla andra kvällar denna veckan .. älskar att pilla på projektarbetet, det är så roligt!

Funderar på att överraska anton med lite bakverk tills han kommer hem. Stackaren jobbar hela långa dagen, från tidigt i morse till sent ikväll :( Så jag hade tänkt att vara världens bästa flickvän (nog för att det är jag redan;)) och baka lite. Städade gjorde jag igår så det är inte direkt nödvändigt idag. Bädda sängen skulle jag iof kunna göra innan jag går iväg för idag.

Har även några planer på att rösta idag. Men det är ju så fruktansvärt svårt att veta vad man ska rösta på :o Eeeewh. Hur som helst så ska jag rösta, det är lite av en skyldighet.. har man inte röstat så ska man inte klaga heller.

Blir även en liten förfest hos mig imorgon före jag och några underbara brudar drar iväg på hotellet och dansar oss trötta. Är någon tjejkväll med lite sminkvisningar och annat kul på hotellet imorgon. Det ska vi inte missa.. Påtal om imorgon.. vad fan ska jag ta på mig?! Jag har då inget lite festligare.. funkar det med mjukisbrallor tror ni? ;P hehehehe. Nä, jag undrar om man faktiskt får ta sig i kragen och åka till happis imorgon och kolla om jag kan hitta något snyggt att ta på mig imorgon.

Oj så jag svammlar på. Men jag har inget bättre för mig.
Väntar bara på att klockan ska bli 11.45 så jag får vrida igång motorn och brumma iväg och göra kalix osäkert ;)

Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

sv; okej! samma :D görud då?

2010-09-17 @ 10:32:53
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Eja

Vad gör du som projektarbete?

2010-09-17 @ 11:33:00
URL: http://lillsktrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0