Träningsvärk!

Finns bara ett ord som ekar i mitt huvud och som känns i hela min kropp. T R Ä N I N G S V Ä R K ! . Fy sjutton också. Var på ett barspass för lite mindre än en timme sen. Det nya passet, med nytt program liksom. Ojojojojoj så det kändes och det brännde i varenda muskel. När jag skulle duscha efteråt ville jag nästan bara grina. Armarna gjorde/gör ont som fan. Känner t.o.m av träningsvärken nu då jag skriver. ATTANS BANANER.

Tur jag bara ska sitta i en lastbil och  J O B B A åt ett företag hela vägen till norge fram och tillbaka imorgon.... :( Kommer inte kunna hålla i kameran! Är iaf ledig från skolan ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket fina du :) bra med träningsverk ju :D

2010-09-20 @ 21:58:34
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0