Städa.Diska.Handla

Fick inget vettigt gjort i skolan eftersom att jag inte hade något att göra på foto C lektionen då min modell ska fotograferas imorgon, kunde bara sitta och spåna på lite idéer och sånt inför imorgon. Orkade inte vänta fyra timmar på svenska lektionen så jag gick hem. Oansvarigt men sant. Ska jag vara helt ärlig så gick jag inte riktigt hem heller utan jag gick till Anton och här är jag fortfarande. Han är duktig och flitig och är på jobbet.. medan jag sitter i soffan och ser på tv med datorn i knät. Dock så har jag varit väldigt duktig ändå. Har diskat bort ett litet diskberg, städat hela lägenheten, vänt upp och ner på varenda liten grej och städat rätt så noga. Kan ha missat någon ynka damtuss. Kom nyss in efter ett besök på coop, kände att jag ville vara lite extra snäll och handla lite nödvändigheter.

Nu börjar det helt ärligt bli dags att ta min tunga väska och bryta axlarna påväg hemåt. Har varit här sen i torsdags? fredags? några dagar iaf. Så gissa om jag har mycket att bära hem. Döör av bara tanken. Men det måste ju hem och tvättas och innehållet måste bytas. Borde sätta lite fart nu för måste vara tillbaka här tills gubben slutar. Vilket är om typ 1h 20min.

Förhoppningsvis bloggar jag lite mer ikväll och förhoppningsvis blir det lite roligare inlägg då :}

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0