Pssssst..

förresten så hade jag eventuellt, om orken finns, göra ett nytt försök med att gå hem och hämta bilderna från norge och fixa iordning lite andra roligare inlägg ikväll så jag har redo inför imorgon.

Blir det en lugn dag på jobbet (vilket det är stundvis idag), så vill jag gärna blogga eller så för att hålla mig sysselsatt med något. Som ni ser idag så har det blivit några inlägg, rätt meningslösa. Därför tänkte jag att nu då jag är beredd på det så kanske jag kan fixa något. Lovar inget. För jag vet inte om Anton tänkt att vi ska hitta på något speciellt ikväll. Men vi får väl allt se.

Bara så ni vet... (ett till meningslöst inlägg, men jag har tråkigt. Ursäkta mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0