Skulle sitta fint med helg nu

Jag vill ha helg, helg, helg tjalalalalala!

Näääästan... det hjälper inte att sitta här och sjunga inne i min lilla skalle. För när jag går hem om cirka 1 timme så måste jag först gå hela vägen hem till Antonpanton i världens kyla i en för kall jacka. Sen så måste jag leva resten av kvällen med tanken på att jag ska upp tidigt imorgon för att jobba. Dör av tanken, men när jag tänker på att jag faktiskt kommer få lite extra klirr nästa månad också.. så är det nästan värt att förstöra den här helgen med jobb. För med handen på hjärtat så vill jag jobba. Jag trivs på mitt jobb. Jag tycker att det är ett roligt jobb med bra kollegor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

köpt på lindex ;)

2010-09-24 @ 19:58:32
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar:

Haha okej, inget jag känner till. Har hört talas om Narvik [eller jag har hört namnet snrare], men har ingen aning om vart det ligget :P



Ja, jag och mitt sherwood. Det är verkligen ett underbart ställe :)

2010-09-24 @ 20:22:19
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0